سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: بازیگر اصلی این دربی هواداران استقلال هستند

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال گفت: وضعیت خوبی در استقلال حاکم است و ما خوشحالیم که بچه‌ها در این مدت توانسته اند به هماهنگی و هارمونی دست پیدا کنند

به  گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال این باشگاه در خصوص شرایط این تیم در آستانه دربی هفتادوهشت تهران گفت: وضعیت خوبی در استقلال حاکم است و ما خوشحالیم که بچه‌ها در این مدت توانسته اند به هماهنگی و هارمونی دست پیدا کنند. خوشحالم که در این دیدار بعد از مدت‌ها نه محروم داریم و جز جمشیدیان هم مصدومی در مجموعه نداریم. 

سرپرست استقلال در ادامه نیز با اشاره به دربی حساس روز جمعه گفت: این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و همانطور که کادرفنی بارها در این مدت به بچه‌ها گوشزد کرده، تمام تیم برای کسب 3 امتیاز این بازی متحد شده‌اند و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این بازی گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

وی افزود: استقلال اهرم قدرتمندی مثل تجربه را دارد که می‌توانیم با اتکا به آن در روز جمعه حرف‌های زیادی برابر پرسپولیس داشته باشیم. 

ماجدی با اشاره به انتشار تصاویر بازیکنان استقلال در روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: این حرکات با روح ورزش مغایرت دارد.

ورزش آنقدر زیبایی دارد که آقایان با توجه به آن، نکات منفی را برجسته می‌کنند و فوتبال را در ذهن مخاطبین منفی و تیره‌وتار جلوه ندهند. به اعتقاد من در این که نفس استفاده از قلیان برای بازیکنان خوب نیست، نباید شک داشت ولی باید توجه کنیم که هتک‌حرمت افراد نیز دور از روح انسانی است.

سرپرست استقلال ادامه داد: به نظر من کار فتح‌الله‌زاده در عدم مجوز انتشار عکس‌ها در ارگان باشگاه استقلال یک حرکت فرهنگی و ارزشمند بود که شایسته تقدیر است. ماجدی خاطرنشان کرد: همه مردم تا اینجای کار شاهد بوده‌اند که ما با حداقل نفرات تیم را به صدر جدول رسانیدم و حالا در این دربی بازیگران اصلی هواداران استقلال خواهند بود .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.