سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و یکمین "کنگره بین المللی انجمن مغز و اعصاب ایران"

دبیر علمی انجمن مغز و اعصاب ایران از برگزاری بیست و یکمین کنگره انجمن، با محور‌های بیماری‌های شایع مغز و اعصاب از ۲۰ تا ۲۳ خردادماه سال آینده خبر داد.

فرزاد اشرافی دبیر عملی بیست و یکمین کنگره بین المللی مغز و اعصاب ایران درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ۲۰ تا ۲۳ خرداد ماه سال آینده بیست و یکمین کنگره بین المللی انجمن مغز و اعصاب ایران از ساعت هشت صبح تا شش بعدازظهر با حضور اساتید و متخصصان داخلی و خارجی از کشور‌های هلند، آلمان و آمریکا در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. 

وی افزود: این کنگره با برگزاری کارگاه آموزشی ارائه مقالات و بحثهای تخصصی روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای شایعی همچون سردرد، آلزایمر، بیماریهای عصب و عضله، سکته مغزی، پارکینسون و MS سعی درکمک به بیماران و متخصصان این زمینه دارد. 

وی در پایان با ذکر این نکته که فضای این کنگره قرار است با انجام انتخابات انجمن و برگزاری مسابقهٔ علمی ما بین شرکت‌کنندگان با کنگره قبلی متفاوت باشد، اضافه کرد: از متخصصین داخلی، جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، پزشکان عمومی، داروسازان، متخصص اطفال دعوت شد در اسفند‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت انجمن برای شرکت دراین کنگره ثبت نام نموده و آثارو مقالات خود را حداکثرتا بهمن ماه امسال از طریق همین سایت ثبت و ارسال نمایند. 


انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره ، مغز ، اعصاب ، سکته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.