سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد، میزبان احتمالی مسابقات کسب سهمیه/ والیبال نشسته پاراآسیایی

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک از میزبانی احتمالی شهر مشهد به منظور برگزاری مسابقات کسب سهمیه والیبال نشسته بازیهای پاراآسیایی خبر داد.

بهروز برجسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات کسب سهمیه والیبال نشسته دومین دوره بازیهای پاراآسیایی اینچئون 2014، بیست و هفتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه سال 93 به میزبانی ایران برگزار می‌شود که کمیته برگزاری دومین دوره بازیهای پاراآسیایی کره جنوبی 2014 با ارسال نامه‌ای، تعداد تیم‌های حاضر در جدول مسابقات والیبال نشسته آقایان و بانوان را به ترتیب شش تیم بانوان و هشت تیم آقایان اعلام کرده است.
 
معاون فنی کمیته ملی المپیک افزود: با توجه به این که تعداد کشورهایی که درخواست حضور در بازیهای پاراآسیایی 2014 را دارند، بیشتر از سهمیه اعلام شده است و لزوم برگزاری مسابقات کسب سهمیه انتخابی، ایران میزبانی این رقابتها را در دو بخش مردان و زنان برعهده گرفته است.
 
وی ادامه داد: مسابقات کسب سهمیه والیبال نشسته به احتمال زیاد در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و در حال حاضر والیبالیست‌های ملی پوش تمرینات خود را در استان‌ها برگزار می‌کنند و در آخرین مرحله در یک اردوی متمرکز متصل به مسابقات قرار خواهند گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات بودجه، اردوهای آمادگی غیرمتمرکز ملی در استانها برپا می‌شود، اما در بخش بانوان ممکن است اردوهای متمرکز طی چند مرحله و تحت نظر مربیان برگزار شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.