سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمی‌توان تصور کرد جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت از مقاومت‌ اسلامی بردارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه امریکا گفت: نمی‌توان حتی تصور کرد که جمهوری اسلامی ایران و مردمان ولایت‌مدار آن از حمایت خویش از مقاومت‌های اسلامی لبنان، فلسطین و سوریه دست بردارند.

"عوض حیدرپور" نماینده مردم شهرضا،سمیرم و سفلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر "جان‌کری" وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص نشست ژنو2، اظهار داشت: این صحبت‌ها اشتباه است، چراکه جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ خود همواره حامی مظلومان جهان بوده است.

وی ادامه داد : بنابراین نمی‌توان حتی تصور کرد که جمهوری اسلامی ایران و مردمان ولایت‌مدار آن از حمایت خویش از مقاومت‌های اسلامی لبنان، فلسطین و سوریه دست بردارند.

این مقام مسئول در بهارستان خاطرنشان کرد: حمایت از این مقاومت‌های اسلامی از اصول و نظریه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و هیچ یک از بزرگان نظام و مردم ایران حاضر به عقب‌نشینی از آنها نیستند.

حیدرپور با اشاره به راهکارهای دیپلماتیک حل مشکلات سوریه اظهار داشت: اگر طرفین به راستی قصد حل مشکلات سوریه از طریق گفتگو را دارند، باید از تمام کشورهای تاثیرگذار دعوت به عمل بیاورند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز از تاثیرگذارترین این کشورها محسوب می‌شود و بدون هیچ پیش شرطی حاضر به شرکت در ژنو2 است تا بتواند به حل مشکلات سوریه و بهبود وضعیت زندگی مردمان آن کمک کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، ژنو ، سوریه ، امرکا ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.