سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع رساني از حوادث كوهستان در ارتفاعات مشرف به منطقه يك آغاز مي‌شود

با شروع فصل سرما و با هدف كاهش تعداد حوادث، صدمات و تلفات ناحيه كوهستان اين منطقه با همكاري هيئت كوهنوردي وصعودهاي ورزشي شميرانات طرح اطلاع‌رساني و پيشگيري از حوادث كوهستان را در ارتفاعات مشرف يه منطقه يك آغاز كرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اطلاع رساني در مورد حوادث كوهستان به كوهنوردان مي‌تواند در ايجاد ايمني در سلامت آنها مؤثر واقع شود.
كوه با توجه به اين كه داراي جاذبه و صلابت است، از خطرات مختلفي از جمله افتادن از كوه، سرمازدگي، لغزندگي و موارد ديگر برخوردار است كه بايد اطلاع‌رساني در اين موارد به كوهنوردان و علاقه مندان به كوهپيمايي ارائه شود.

مصطفي حاج آقا مير شهردار ناحيه كوهستان منطقه يك افزود: جهت اطلاع رساني به كوهنوردان، كوه پيمايان و گردشگران آموزش چهره به چهره در خصوص شرايط جوي نامساعد، خطرات كوهستان، پوشاك و تجهيزات مناسب، نقاط حادثه خيز مسيرهاي ايمن و موارد ديگر به آنها ارائه مي‌شود.

آقا مير تصريح كرد: توزيع بروشورهاي آموزشي به عنوان اصول كوه پيمايي، سرمازدگي، سقوط بهمن، بقا در كوهستان، هواشناسي، معبدهاي ايمن كوهستان، حفاظت از محيط كوهستان و موارد ديگر از جمله ديگر اقدامات است كه توسط كارشناسان هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي شميرانات و همكاري هيئتها، باشگاه‌ها و گروه‌هاي كوهنوردي در روزهاي پنج شنبه، جمعه  و تعطيلات رسمي در 7 ايستگاه تعيين شده در 4 مسير اصلي كوهنوردي شمال تهران انجام مي‌شود.

اميد است ناحيه كوهستان منطقه يك تهران بتواند در اطلاع رساني به موقع از خطرات كوهستان به كوهنوردان عمل باشد.
انتهاي‌پيام /

برچسب ها: حوادث ، کوهستان ، ارتفاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.