سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ستاد تنظیم بازار اعلام شد:

جریمه 470 میلیارد تومانی کارخانه‌های آرد و نان و اقلام پروتئینی/مردم نگران شب عید نباشند

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران امروز در هفتمین جلسه‌ی تنظیم بازار از جریمه 470 میلیارد تومانی کارخانه‌های آرد و نان ، اقلام پروتینی و میوه و تره‌بار در نه ماهه‌ی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ترکی در جلسه  ستاد تنظیم بازار عنوان کرد: که در 9 ماهه سال جاری سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران سه میلیون بازرسی از کارخانجات و صنف آرد و نان، اقلام پروتئینی و میوه و تره‌بار شده است که در این بازرسی‌ها،‌379 هزار پرونده تشکیل و تا به حال به تخلف 179 هزار پرونده‌ رسیدگی شده  و 470 میلیاردتومان نیز میزان جریمه متخلفان اعلام شد.  
وی ادامه داد: 35 درصد از کل پرونده‌های تعزیرات کشور در استان تهران است .

همچنین ترکی در خصوص برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره اذعان کرد:23 نمایشگاه برای عرضه مایحتاج ضروری مردم در کل استان تهران برپا می‌شود که 5 نمایشگاه در تهران و مابقی در شهرستان آغاز به کار می‌کنند.  
و گفتنی است از تاریخ 7 اسفند ماه تا 17 اسفندماه این نمایشگاه‌ها دایر می‌شود و فقط نمایشگاه مصلی از 14 اسفند ماه تا 24 اسفندماه برپا خواهد بود.  
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها برای پوشاک، کیف و کفش مشابه با کالاهای بازار 15 تا 20 درصد تخفیف،  برای مواد غذایی (ماکارانی، کنسروجات و ...) 10 درصد و لبنیات 5 درصد تخفیف درنظر گرفته شده است. 

معاون برنامه‌ریزی و بودجه و استانداری افزود: 30 هزارتن گوشت مرغ ، 2000 تن گوشت قرمز ذخیره در انبارهای استان تهران موجود است. همچنین 100 هزارتن انواع برنج نیز ذخیره داریم و خوشبختانه در بحث عرضه و ذخیره‌سازی در وضعیت خوبی هستیم. 

همچنین جوجه‌ریزی7/5 درصد نسبت به مشابه سال گذشته و سه درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشتیم، که سالانه 90 میلیون جوجه‌ریزی داریم. 

ترکی یادآور شد: 2000 تن سیب و 3500 تن پرتقال برای پایان سال و شب عید ذخیره شده است و همچنین قیمت‌ها نسبت به سال  گذشته 25 درصد افزایش یافته ، اما از ابتدای سال جاری تثبیت قیمت‌ها را شاهد بودیم.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: جریمه ، میلیارد ، تومانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.