سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ساده زیستی پیامبر اکرم (ص) باید الگوی زندگی مسلمان و پیروان باشد

امام جمعه خمین گفت: اجرای سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی پیامبر اکرم (ص) باید الگوی زندگی فردی- اجتماعی مسلمانان به ویژه شیعیان آل رسول خدا باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته وحدت در دفتر امام جمعه افزود: قرآن کریم پیامبر اکرم(ص) را به عنوان بهترین الگو، ساده زیستی، قناعت، کار و تلاش، هماهنگی و همدلی معرفی کرده است.
وی گفت: در برگزاری مراسم باشکوه و گسترده هفته وحدت مردم نقش اصلی را دارند و یک بار دیگر ثابت می کنند که رمز پایداری انقلاب اسلامی حضور آنها در صحنه است.
امام جمعه خمین افزود: برگزاری برنامه های پرمحتوا در هفته وحدت بهترین فرصت برای آشنایی و معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) به مردم بویژه جوانان است.
وی ادامه داد: معرفی و ترویج مذاهب با دلیل و استدلال، هیچ گونه منافاتی با وحدت مذاهب نداشته است، اما هرگونه توهین و اهانت به سایر مذهب های دینی، همواره مذموم شمرده شده است .
برپایی نماز وحدت در مصلی امام خمینی(ره)، برگزاری جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مساجد و بقاع متبرکه و ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت از ویژه برنامه های هفته وحدت در شهرستان خمین است./س
/
برچسب ها: ساده زیستی ، الگو ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.