سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام، ایران را تهدید کرد

گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام با انتشار بیانیه ای ایران را تهدید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای مدعی شد:طرح "ماجد الماجد" در مورد هدف قرار دادن مواضع ایران در مناطق مختلف لبنان را ادامه خواهیم داد.

این گروه تروریستی در بیانیه خود با ادعای اینکه هنگامی‌که "ماجد الماجد" بازداشت شد در حالت اغما بوده است افزوده است:دستگاه‌های تنفسی در حالت اغما از "ماجد الماجد" جدا شده است.

گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام همچنین در ادعایی دیگر درخواست ایران برای حضور در رون تحقیقات از "ماجد الماجد" را دروغ خواند و مدعی شد:ایران به دنبال دستیابی به پیروزی از طریق این موضوع است.

گفتنی است "ماجد الماجد" سرکرده گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام در لبنان وعامل حمله به سفارت ایران در بیروت به طرز مشکوکی پس از مرگ در لبنان به عربستان سعودی انتقال داده شد.

"ماجد الماجد" متولد سال 1973در ریاض است و لقب معروفی که به آن شناخته شود نیز ندارد. وی با القاعده در ارتباط نزدیک بوده و در عملیاتهای آنها در یمن، عراق و لبنان مشارکت کرده است.

وی در زمان حضور در لبنان، تحرکات مسلحانه ای در عراق داشت و با اردوگاه آوارگان فلسطینی نهر البارد در ارتباط بوده است. پس از عملیات ارتش لبنان در سال 2007 علیه گروه فتح الاسلام، ماجد الماجد از این اردوگاه به نقطه نامعلومی گریخت و در سال 2009 دستگاه قضایی لبنان وی را به صورت غیابی به جرم حضور در اقدامات مسلحانه به حبس ابد محکوم کرد. وی بعدها به عنوان سرکرده گردان تروریستی عبدالله عزام که توسط "صالح القرعاوی" سعودی تشکیل شده بود، معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.