سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در حرم حضرت معصومه (س)

مدیر اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برگزاری جلسات ویژه آموزش تخصصی قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور اساتید برجسته در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب گفت: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و ایجاد فضایی برای انس بیشتر با قرآن، دوره‌‌های تخصصی قرآن کریم را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه در روزهای پنجشنبه از ساعت 18 در شبستان نجمه خاتون(س) اظهار داشت:‌ بسیاری از علاقه‌مندان به کسب آموزش‌های تخصصی قرآن کریم امکان شرکت در جلسات روزانه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت را ندارند از این‌رو این جلسه به صورت هفتگی برای آنها برگزار می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم خاطرنشان کرد: این جلسات در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و صداسازی، لحن و مهارت‌های قرائت قرآن، حفظ و مفاهیم و معارف قرآن کریم به صورت هفتگی با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تمام برادران در سنین مختلف می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند خاطرنشان کرد: حجج اسلام محمدرضا شهیدی‌پور، سیدمصطفی حسینی و محمد حاج‌ابوالقاسمی و آقایان علامی، احمد ابوالقاسمی و پرهیزگار از اساتید این دوره آموزش تخصصی هستند./س

برچسب ها: قم ، آموزش ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.