سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران انسانی در اردوگاه يرموک سوريه

اردگاه یرموک در سوریه به دلیل اقدامات گروه‌های مسلح تروریستی با بحران انسانی اعم از کمی دارو و غذا و روبرو شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه ، اردوگاه یرموک در سوریه که پناهندگان فلسطینی در آن اقامت دارند پس از آن که هدف سرقت و غارت گروه‌های تروریستی مسلح قرار گرفت و ساکنان آن از آنجا رانده شدند، اکنون با بحران انسانی روبرو شده است و آن دسته از ساکنان که در آنجا باقی مانده اند با بحران انسانی دست و پنجه نرم می کنند. شکست همه تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی برای این اردوگاه، آن را با بحران غذا و دارو روبرو کرده است.
 
شیخ "محمد العمری" رئیس کمیته آشتی مردمی فلسطین در اردوگاه یرموک، گفت: «ان شاء الله امروز کاروانی وارد این اردوگاه می شود. محموله این کاروان حدود 2.000  بسته غذایی است که برای کمک به اهالی اردوگاه به این‌جا ارسال می شود. اردوگاه یرموک طرحی ارائه کرد که با موفقیت هم روبرو شد اما با مشکل حمله عناصر مسلح در داخل اردوگاه روبرو شدیم که این امر اجرای طرح را به تعویق انداخت. 

در ادامه گزارش آمده است: تلاش افراد مسلح برای جلوگیری از تلاش‌هایی که برای دور نگه داشتن اردوگاه  یرموک از درگیری‌ها انجام می شد گروه‌های کمک رسان را ناامید نکرد به همین سبب این گروه ها به تلاش‌های خود برای ارسال غذا و دارو به اردوگاه ادامه دادند. 

یکی از اعضای کمیته کمک رسانی به اردوگاه گفت: دولت سوریه به ما اجازه داد وارد اردوگاه شویم اما تروریست ها مانع از ورود ما شدند. ما همیشه برای ورود به اردوگاه برای کمک به اهالی آنجا اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان آمادگی داریم. 

تعداد زیادی از افراد با تجمع در مقابل اردوگاه یرموک ارسال کمک به داخل اردوگاه را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.