سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بسترسازی برای حضور مبلغان در فضاهای جدید در جشنواره تبلیغ نوین

دبیر جشنواره تبلیغ نوین با تاکید بر بسترسازی حضور پر رنگ‌تر طلاب و دفتر تبلیغات در فضاهای نوین تبلیغی گفت: برگزاری جشنواره تبلیغ نوین یکی از راهکارهای عملی برای تحقق این هدف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، مهدی زین‌العابدین اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش مجازی، رسانه‌ای و مکتوب برگزار خواهد شد.

وی افزود: وبلاگ‌نویسان، فعالان شبکه‌های مجازی و مدیران سایت‌های اینترنتی می‌توانند در بخش مجازی جشنواره شرکت کنند و داوران سایت‌ها و وبلاگ‌های آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

دبیر جشنواره تبلیغ نوین با بیان اینکه طلاب و مبلغان فعال در فضاهای مجازی مختلف می‌توانند در جشنواره تبلیغ نوین استفاده کنند اظهار داشت: معیارهای داوری در مورد شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و وبلاگ‌ها کاملا مشخص شده و بر اساس اقبال عمومی و تعداد مخاطبان و نیز میزان فعال بودن مبلغان داوری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شناسایی طلاب مستعد تبلیغ در فضاهای مجازی، رسانه‌ای و مکتوب هدف نخست این جشنواره است و پس از آن، طلاب مستعد می‌توانند در کلاس‌های آموزشی استفاده کنند.

زین‌العابدین با تاکید بر بسترسازی حضور پر رنگ‌تر طلاب و دفتر تبلیغات در فضاهای نوین تبلیغی گفت: برگزاری جشنواره تبلیغ نوین یکی از راهکارهای عملی برای تحقق این هدف است.

دبیر جشنواره تبلیغ نوین خاطرنشان کرد: مبلغانی که به زبان‌های دیگر هم در فضاهای مجازی و رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.