سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونالد‌و بعد از دریافت توپ طلا:

من سومین توپ طلا را نیز تصاحب خواهم کرد

کریستیا‌نو ر‌ونالدو بهترین باز‌یکن جهان در سال 2013 در سال آینده نیز بهترین باز‌یکن جهان من خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ‌فیفا، روز 13 ماه ژانویه سال 2014 هرگز از یاد کریستیا‌نو رونالدو‌ باز‌یکن پرتغالی که دیشب در حضور خانواده‌اش توپ طلا را از آن خود کرد نخواهد رفت.
 
این مهاجم تیم رئال‌ مادرید اشک‌هایش همه‌ی دنیا را شگفت زده کرد رو‌نالدو آنقدر تحت تاثیر قرار گرفته بود که حتی زمانیکه برای دریافت جایزه به روی سن رفته بود نمی‌توانست به خوبی صحبت کند.
 
 این ستاره‌ی فوتبال پرتغال با کنار زدن مسی و ریبر‌ی برای دومین بار است که به عنوان بهترین باز‌یکن سال و برنده‌ی توپ طلا انتخاب می شود.
 
وی اولین بار در سال 2008 به این عنوان دست یافت.
 
این مهاجم سابق تیم منچستر‌یونایتد بعد از خوشحالی وصف ناشد‌ینش گفت: بردن دومین توپ طلا چیزی بود که من از ته دل می‌خواستم.
 
 او از تمام همه تیمی‌هایش در ر‌ئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کرد.
 
وی گفت: اگر همکاری تیمی نباشد، کسی نمی‌تواند برنده‌ی جایزه‌ای شود رو‌نالدو به این نکته اشاره کرد که نگرفتن توپ طلا از دست اسطوره‌هایی مانند پله و میشل‌پلاتینی‌ افتخار بزرگی است و گفت: آن‌ها در گذشته افتخار دنیای فوتبال بودند و برای من افتخار بزرگی است که از آنها توپ طلا را گرفتم.
 
او در پایان از برنامه‌اش برای آینده گفت و اشاره کرد: من مانند همیشه سعی خواهم کرد بهترین بازی‌ها را از خود ارائه دهم و امیدوارم سال آینده برای سومین بار توپ طلا را از آن خود کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سومین ، توپ ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.