سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاپی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرایط نامساعد آب و هوایی سفر رئیس جمهور به خوزستان را به تاخیر انداخت+ جزئیات برنامه‌های اولین روز سفر

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستانا اعلام تاخیر در زمان اولین سفر استانی "دکتر روحانی" رئیس جمهور کشورمان به استان خوزستان، گفت: طبق برنامه‌های اعلامی قرار بود، هواپیمای رئیس جمهور ساعت 8:30 صبح امروز سه‌‌شنبه(24 دیماه) در فرودگاه اهواز به زمین بنشیند که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد.

"عباس پاپی‌زاده بالنگان" نماینده دزفول در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اعلام تاخیر در زمان اولین سفر استانی "دکتر روحانی" رئیس جمهور کشورمان به استان خوزستان، گفت: طبق برنامه‌های اعلامی قرار بود، هواپیمای رئیس جمهور ساعت 8:30 صبح امروز سه‌‌شنبه(24 دیماه) در فرودگاه اهواز به زمین بنشیند که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق آخرین برنامه‌های اعلام شده، قرار بود  رئیس جمهور ساعت 10 صبح در مصلای شهر اهواز حاضر و در جمع مردم سخنرانی کند همچنین قرار است، ساعت 15 عصر امروز نیز رئیس جمهور در جمع نخبگان خوزستانی حاضر شده و با آنها دیدار و گفتگو کند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در ساعت 18و دیدار با علمای این استان در ساعت 19:30 در برنامه‌های اولین روز سفر رئیس جمهور به این استان قرار دارد.
 

انتهای پیام/    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.