سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/درسه سال اخیر؛

13هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا شده است

مشاور فرمانده کل امور محرومیت زدایی سپاه گفت:طی سه سال اخیر درکشور 13 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و یگان‌های قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرایی شده است.

سردارسیدضیاءالدین حُزنی درگفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،بابیان این مطلب افزود: مجموع پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه با اعتباری بالغ بر250میلیارد تومان که از محل درآمدهای قرارگاه خاتم الانبیاء است تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار پروژه محرومیت زدایی به اتمام رسیده و مابقی نیز درحال اجراست خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها بیشتر در استان‌های جنگ زده و محروم و مرزی درحال اجراست به همین منظور استان‌های خوزستان، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی بیشترین درصد فعالیت پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه را به خود اختصاص می‌دهند.

سردار ضیاء الدین حُزنی عملکرد استان خراسان‌رضوی را در مقوله محرومیت زدایی خوب توصیف کرد و گفت: امسال دومیلیارد تومان اعتبار برای خراسان‌رضوی و 2 میلیارد خراسان جنوبی و یک میلیاردو800 میلیون تومان نیز به خراسان شمالی اختصاص داده شده است چون جزء استان‌های با درصد محرومیت بالا هستند./س

برچسب ها: کشور ، طرح ، محرومیت ، زدایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.