سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل زندان‌های قزوین تأکید کرد

ضرورت ضابطه‌مند کردن مدیریت مالی در زندان‌ها

معاون اداره کل زندان‌های استان قزوین با تأکید بر ضرورت ضابطه‌مند کردن مدیریت مالی گفت: برقراری نظم و انضباط مالی از ضروری‌ترین رویکردهای مالی در زندان‌هاست.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، محمد پیرویسی با اشاره به نقش مدیریت منابع مالی در زندان‌ها اظهار کرد: رعایت چارچوب‌های استاندارد مالی نقش بسزایی در توسعه برنامه‌های سازمانی دارد.

وی بر نظارت و کنترل بیشتر برنامه‌های مالی و کاهش هزینه‌های غیرضروری با برنامه‌ریزی درست و همراه با اصلاح شیوه‌ها تأکید کرد و گفت: انضباط مالی در برنامه‌های سازمانی به گونه‌ای است که در صورت بی‌توجهی به آن و یا اعمال هرگونه سلایق شخصی، به چالش بزرگی تبدیل شده و همه اقدامات مربوط به آن را زیر سئوال می‌برد.

معاون اداره کل زندان‌های استان قزوین بیان کرد: برای پیشگیری از بروز احتمالی چالش‌های مالی، اصل تقوا باید محور همه هزینه‌کردها باشد.

پیرویسی با بیان اینکه باید همه مسئولان به قوانین، دستورالعمل‌ها و برنامه‌های جامع نظام مالی در تمام امور توجه داشته باشند، عنوان کرد: در انجام هزینه‌ها نظارت بر کیفیت تمام خریدها ضروری است و با توجه به شرایط کنونی اصل صرفه‌جویی نیز باید به مفهوم واقعی رعایت شود، دقت در اجرای این فرآیندها موجب افزایش سلامت مالی در سیستم می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زندان ، مدیریت ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.