سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته وحدت؛

مسابقات کتابخوانی در محلات جنوب شرق پایتخت

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری مسابقات کتابخوانی در محلات این منطقه خبر داد.

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته وحدت و اعیاد ربیع الاول در محلات ۲۰ گانه منطقه ۱۵ در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح مسابقات کتابخوانی در سراهای محلات ۲۰ گانه منطقه ۱۵ از ۲۴ تا ۲۹ دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.  
 
مرادی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته وحدت و اعیاد ربیع الاول در مساجد و سراهای محلات ۲۰ گانه منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مساجد منطقه ۱۵، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع هفته وحدت در سراهای محلات ۲۰ گانه منطقه ۱۵ از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
مرادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ افزود: برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی با موضوع هفته وحدت با اهدای جوایزی به رسم یادبود همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سراهای محلات منطقه ۱۵ از اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری این منطقه است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، کتاب ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.