سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 13 خبر داد:

منطقه 13 عنوان منطقه برتر در فعالیت های گیاه پزشکی را کسب کرد

بر اساس ارزیابی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران ، منطقه 13 توانست در بین مناطق 22 گانه رتبه برتر را کسب کند.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی مناطق 22 گانه  با حضور رئیس واحد مشارکت های سازمان پارک ها گفت: بر اساس ارزیابی این سازمان ، مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 13 عنوان منطقه برتر در فعالیت های گیاه پزشکی را کسب کرد.

وی  در خصوص نحوه کسب این رتبه افزود: کمیته گیاه پزشکی این منطقه با تحقیقات آزمایشگاهی ، فعالیت های علمی ، پژوهشی و همچنین کنترل علف های هرز با تمرکز بر کنترل زراعی و مکانیکی موافق کسب رتبه برتر در زمینه فعالیت های گیاه پزشکی در بین مناطق 22 گانه شد.

 *تاکید معاون شهردار منطقه 13 بر کشف و رشد استعداد های محلی

معاون شهردار منطقه 13 در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت اجتماعی منطقه  بر بستر سازی بر کشف و رشد استعداد های محلی تاکید کرد.
 
در  این جلسه مهندس رزاقی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در خصوص خدمات رسانی مطلوب و روز افزون به شهروندان محلات تأکید کرد و اظهار داشت: بایستی با جدیت در کار و تلاش بی وقفه به شهروندان، سعی در کشف و رشد استعدادهای شهروندان محلات داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری جشنواره مشکات و آثار ارائه شده به این جشنواره، بر لزوم توجه به کیفیت آثار ارائه شده به این جشنواره تأکید کرد. بر اساس ارزیابی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران ، منطقه 13 توانست در بین مناطق 22 گانه رتبه برتر را کسب کند.
 

برچسب ها: شهرداری ، فضا ، هم اندیشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.