سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 22 صاحب مددسرای اضطراری برای اسکان موقت افراد بی سرپناه شد

شهردار منطقه 22 گفت:با تجهیز و راه اندازی مددسرای اضطراری منطقه 22، این مکان آمادگی خود را برای پذیرش افراد بی خانمان اعلام کرده است.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:با توجه به دستور شهردار تهران مبني بر راه اندازي مددسراهاي اضطراري در تمامی مناطق شهرداري تهران، مركز خدمات اجتماعي منطقه از اواسط آذرماه مددسرای اضطراری محدوده شمال غرب تهران را نیز راه اندازی کرده است.
 
وي تصريح كرد: هدف از راه اندازي اين مکان، ساماندهي افراد بي سرپناه و كارتن خواب در فصل سرماست و با رويكرد بهره گيري از ظرفيت هاي اجتماعي بويژه خيريه ها، تشكل هاي مردم نهاد فعالیت خواهد کرد.

مرادی در ادامه افزود:مددسراي منطقه 22 با ظرفيت پذيرش 50 نفر در روز و توزيع 2 وعده صبحانه و شام و نوشيدني گرم به مددجويان همچنین ارائه امكانات لازم برای رعايت بهداشت فردي از اواسط آذرماه امسال فعال شده است.
 
وي گفت:با توجه به اينكه عده اي از مددجويان مراجعه كننده به مددسرا درگير بیماری اعتيادند، ارائه مشاوره رايگان توسط كادر تخصصي مستقر در مددسرا مدنظر قرار دارد و در صورت تمايل به صورت رايگان به كمپ هاي بازتواني اعتياد معرفی می شوند تا تحت درمان قرار گيرند.
 
شهردار منطقه 22 خاطرنشان كرد: بنرهاي اطلاع رساني بمنظور اطلاع شهروندان از راه اندازي و موقعیت این مددسرا در سطح منطقه نصب شده است.
 
گفتنی است، مدد سرای منطقه 22، به نشانی میدان المپیک، خروجی شهرک چشمه، جنب بزرگراه آزادگان، مرکز تشکلهای مردم نهاد، همه روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 17 آماده پذیرش است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مددسرا ، اسکان ، موقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.