سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم در جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، از انتقال مشاغل الاینده و مزاحم در این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال مشاغل آلاینده مزاحم در محلات منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش چشم‌انداز‌های بصری، ارتقای سطح سلامت و رفاه حال شهروندان، پویایی و زیبایی سیمای شهر، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، در دست اجراست.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: دراین طرح کارشناسان اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 با حضور در مراکز آلاینده و مزاحم اقدام به انتقال این مشاغل به خارج از بافت مسکونی خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال صنوف و مشاغل مزاحم محلات شهید رجایی، صادقیه و ولیعصرجنوبی به منظور رفاه حال شهروندان وکاهش انواع آلایندگی به خارج از بافتهای مسکونی از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 ا فزود: تغییر شغل چهل و یک واحد صنعتی مزاحم، معرفی پنج واحد مختلف در زمینه‌های رویه کوبی، نجاری و مونتاژ‌کاری به اداره حقوقی، توزیع 22 اخطاریه به متصدیان کارگاه‌های فاقد ایمنی از سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتقال ، مشاغل ، مزاحم ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.