سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

کسب رتبه ی چهارم کشوری روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی پس از ارزیابی وزارتخانه رتبه چهارم کشوری را در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان های کشور به خود اختصاص داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید داود دانشمند ، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، گفت: کسب این رتبه بر اساس تاکید و پیگیری مکرر در خصوص ارسال اخبار تولیدی طی 9 ماهه امسال توسط روابط عمومی این اداره کل کسب شده است.

وی افزود: ملاک انتخاب روابط عمومی برتر در مرحله ی نخست بر اساس ارسال اخبار به ایمیل دریافت خبر مرکز و داشتن ارزش خبری و درج بر روی سایت وزارتخانه بوده است.

دانشمند تصریح کرد: همچنین تعداد اخبار ارسالی، امتیاز و کیفیت اخبار شامل رعایت اصول خبر نویسی، به روز بودن و درستی و جامعیت خبر از عوامل رتبه بندی نهایی استان ها بوده است.

وی یادآور شد: خراسان شمالی با تولید 124 خبر بعد از استان های خراسان رضوی، کردستان و مازندران، رتبه چهارم را در این راستا به خود اختصاص داده است.

در آخرین ارزیابی انجام شده ادارات راه و شهرسازی استان ها که در پایان سال 91 انجام گرفته بود، راه و شهرسازی خراسان شمالی رتبه پنجم کشوری را کسب کرده بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.