سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسکن مهر اهرم رشد جمعیت در پردیس تلقی می شود

فرماندارشهرستان پردیس گفت: با واگذاری 135 هزار مسکن مهربه متقاضیان در قالب طرح ملی به عنوان اهرم رشد جمعیت نزدیک به یک میلیون جمعیت تعریف شده و برنامه ریزی شده وغیره در این منطقه مستقر خواهند شد.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت:فرمانداری در قالب سیستم مدیریت شهرستان به عنوان نماینده ارشد دولت با بررسی ابعاد مختلف کمبود ها و برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف در زمینه کاهش این کاستی ها آرمانهای بزرگی را هدف گذاری کرده است.

وی با اشاره به ابعاد نمودار رشد جمعیت در شهرستان پردیس تصریح کرد :افزایش نمودار رشد جمعیت رادر شهرستان پردیس با برخورداری از ضریب 50درصدی در یک سال اخیر در شهرستان پردیس شاهد بودیم.

فرماندارشهرستان پردیس با تاکید بر تاثیرات مسکن مهر در رشد جمعیت شهرستان اضافه کرد : با واگذاری 135هزار مسکن مهربه متقاضیان در قالب طرح ملی به عنوان اهرم رشد جمعیت نزدیک به یک میلیون جمعیت تعریف شده و برنامه ریزی شده وغیره در این منطقه مستقر خواهند شد.

فرماندارشهرستان پردیس در خاتمه اظهارداشت:با چنین نموداری در شهرستان پردیس مسئولان این منطقه از هم اکنون باید در راستای تقویت زیرساخت ها متناسب با رشد جمعیت برنامه های طولانی مدت خود را طراحی و در مسیر اجرا قرار دهند ./س



برچسب ها: مسکن مهر ، جمعیت ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.