سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهاردهم سوپرلیگ بسکتبال؛

هفت الماس برنده ثانیه های آخر/ برد تهرانی ها مقابل ته جدولی ها

دو تیم تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد در شروع هفته چهاردهم لیگ موفق به شکست حریفان انتهای جدولی خود شدند و تیم هفت الماس هم در ثانیه های آخر زنجان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم دانشگاه آزاد که میزبان اولین دیدار هفته چهاردهم سوپرلیگ در سالن آزادی بود دو کوارتر ضعیف را مقابل گرگان پشت سرگذاشت و با شکست در نیمه اول به رختکن رفت.

گرگانی ها با روحیه خوبی که از برد هفته قبل داشتند شروع بهتری نسبت به دانشگاه داشته و دو کوارتر ابتدایی را 16 بر 12 و 15 بر 9 بردن اما در اوایل نیمه دوم با مصدومیت نیکولا کواچویچ و خروج وی از زمین، بازی گرگانی ها افت کرده و دانشگاه آزاد هم به سرعت از فرصت استفاده کرده و اختلاف 10 امتیازی را جبران کرد. 

هر چند کوواچویچ تا پایان بازی هم امکان بازگشت به زمین را پیدا نکرد اما مصدومیت این بازیکن چندان هم جدی به نظر نمی رسید.

7 دقیقه بدون امتیاز

برای گرگانی ها هفت و نیم دقیقه در کوارتر سوم طول کشید تا به امتیاز برسند و در نهایت هم این کوارتر را 23 بر5 واگذار کردند.

با برد 16 بر 13 دانشگاه در کوارتر آخر بازی با نتیجه نهایی 60 بر 49 به سود میزبان تمام شد.

برترینهای بازی

محمد جمشیدی بازیکن دانشگاه آزاد با 16 امتیاز و 9 ریباند،‌بیشترین امتیاز را در بازی به دست آورد. محمد حسن زاده 13 ، ابراهیم توماس 12 و پویا تاجیک 11 امتیاز برای دانشگاه به دست آوردند.

هومن رضایی هم با 13 امتیاز بهترین بازیکن گرگان بود اما هیچ کدام از بازیکنان دیگر گرگان آمار دو رقمی نداشتند.

استقلال قشم باز هم باخت


تیم مهرام که بدون اوشین ساهاکیان به قشم سفر کرد، در نیمه اول تیم میزبان را 44 بر 29 برد و در بیشتر دقایق نیم دوم هم پیش بود. قشمی ها در 3 دقیقه به پایان بازی به فاصله یک امتیازی حریف و نتیجه 71 بر 70 هم رسیدند اما با از دست دادن چند توپ فرصت جبران را از دست داده و در نهایت مهرام 79 بر 72 برنده بازی شد. 

در این مسابقه بازیکن دوم خارجی قشم، بازی خوبی را برای میزبان انجام داد.

باخت دوباره زنجان


تیم زنجان که در نیم فصل اول هفت الماس قزوین را شکست داده بود در قزوین با وجود نزدیک پیش رفتن بازی تا ثانیه های آخر، با نتیجه 63 بر 60 شکست خورد.

دو تیم در 3 دقیقه پایانی بازی کاملا پا به پا پیش می رفتند و در 30 ثانیه پایانی 60- 60 مساوی شدند. در این لحظات توقف کوتاهی هم به خاطر صحبت داوران با نیمکت قزوین پیش آمد و در شروع دوباره بازی تیم هفت الماس حمله کرده و موفق به گرفتن یک خطا و 3 پرتاب شد که با گل شدن این پرتابها، بازی با نتیجه 63 بر 60 به نفع قزوین به پایان رسید.

گفتنی است نتایج سه دیدار دیگر این هفته بدین شرح است:

صنایع ماهشهر 68 - فولاد ماهان 73

نیروی زمینی 49 - ذوب آهن 74

افرای خلیچ فارس 56 - پتروشیمی بندر امام 98

انتهای پیام/
برچسب ها: قزوین ، تهران ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.