سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برج ميلاد آيين اختتاميه جشنواره‌ي راديو جوانه را جشن گرفت

گروه رستاک برج میلاد را نورباران کرد

برج ميلاد آيين اختتاميه سومين جشنواره بين‌المللي راديو جوانه را با حضور مردم و شنوندگان راديويي جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران ؛عصر امروز، دوشنبه 23 دیماه،‌  در برج ميلاد آيين مراسم اختتاميه سومين جشنواره راديو جوانه با حضور "بهنام احمدپور مباركه" مدير شبكه راديو جوان و با نيز با حضور جمع گسترده‌اي از مردم و شنوندگان دقايقي پيش آغاز شد. 

در ابتداي اين مراسم "سعيد پور محمدي" بعد از قرائت قرآن به همه حاضران خوش آمدگويي گفت.

بنابراین گزارش؛ فرهنگ جولایی، مازیار ناظمی، بهروز رضوی نژاد، ایرج برخوردار،‌اسماعیل براری؛ جواد مانی؛ فیریبرز گلبن، جمشید گرگین، ماهی‌صفت، مجید اخشابی خواننده کشورمان، هوشنگ آذری و دکتر گلزاری معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان به جمع  آیین اختتامیه جشنوراه رادیو جوانه پیوستند.

در ادامه این مراسم "محمدحسین صوفی"، معاون صدا ضمن خوشامدگویی به همه حاضران در برج میلاد و تبریک ایام خجسته هفته وحدت و نیز ضمن تشکر از مخاطبان جشن رادیو جوانه و تشکر ویژه از هیئت داوران و مدیر شبکه رادیویی جوان گفت: نزدیک یک سوم جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند. جوانان قشری هستند که سرنوشت آینده کشورمان را رقم می زنند. در دوران جدید رسانه ای نگاه برنامه سازان رادیو به مخاطبان تغییر کرده به این دلیل که در زمان های گذشته رسانه به صورت یکطرفه برنامه های خود را پیش می برد ولی در دوران جدید و به خصوص با وجود رسانه های مجازی این همکاری دوطرفه شد.

وی افزود: امسال برای سومین بار جشن جوانه  شبکه رادیویی جوان برگزار شد و شما شاهد حضور گسترده جوانان در این مراسم بودید و این اتفاق در نوع خود بی نظیر است.

معاون صدای رسانه ملی خاطرنشان کرد: جشنواره رادیو جوانه بهترین برای استعدادیابی بوده و پیام مهم آن توجه بیش از پیش به محیط زیست بوده است.
 
بنابر این گزارش؛ بهنام احمدپور مبارکه ضمن خوشامدگویی به همه حاضران و شنوندگان این مراسم گفت: یکی از سیاست های اصلی شبکه رادیویی جوان در چند سال اخیر گسترش همکاری رادیو جوان با مخاطبان بوده است، که به دنبال آن استعدادهای بسیار خوبی کشف شد و تعدادی از برگزیدگان در این مراسم از همان شرکت کنندگان جشنواره های گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: سومین جشنواره بین المللی رادیو جوانه با دو تفاوت عمده نسبت به گذشته کار خود را آغاز کرد که بخش بین الملل و در بخش فراخوان کمک بخش برون مرزی اتفاق بزرگی برای ما بود.

احمدپور مبارکه تصریح کرد: حدود 11هزار و هفتصد و سی و چهار اثر در بخش های شنیداری و غیرشنیداری به دست ما رسیده که 15 کشور در بخش بین الملل در 25 اثر با ما همکاری داشتند.
در ادامه این مراسم گروه تواشیح الوارثین با دو قطعه که یکی تقدیم به پیشگاه امام زمان(عج) شده و قطعه دیگر به صورت فارسی توسط این گروه برتر تواشیح کشورمان اجرا شد.

سپس جشنواره رادیو جوانه در هر بخش با 9 مجری پیشکسوت این شبکه رادیویی به همراه چند مجری جوان اجرای مراسم را عهده دار شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران در ادامه آنونسی از صحنه های جنگ هشت سال دفاع مقدس با منتخبی از سمفونی "اینار" کاری از مجید انتظامی پخش شده و سپس ترانه ی دوم جشنواره رادیو جوانه با اجرای مجریان محبوب این شبکه رادیویی اجرا شد.

بنابر این گزارش گروه "رستاک" با اجرای چهار قطعه از جمله "بارون بارونه" و "رعنا" برج میلاد را نورباران کردند.

در بخش پایانی مراسم محمدحسین صوفی معاون صدا به همراه احمدپورمبارکه از پوستر جشن بین المللی چهارم جوانه رونمایی کردند که به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان مراسم محمد افتخاری، مصطفی خواجه حسینی، زینب تسلیمی، الهه بارانیان، سعید غیاثی پیمان، مجید داوودی، فاطمه نیکبخت جم، فاطمه مهدوی پور، سمیه فیروزبخت، محمدحسین ملکیان، ثریا عباسی، زهرا فرج، مصطفی باله، علی فردوسی، رضا بیجاری، علی حبیب نژاد، حسین دنیایی، ایمان رحمانی، داوود دریکه، حسین اسدی، شهرام ایرانمش، محمد نوبهار، زهره سربازی، محبوبه سادات موسایی، نسترن بخاران، محمد چگری، عماد شمس الله، سمیه کوبی، فرشید رمضانی، محمدرضا قدیمی، حسین شعبانی در بخش های متفاوت از جمله گویندگی، تهیه کنندگی، آنونس، موسیقی، گزارشگری و ... حائز رتبه شدند.

همچنین در بخش بین الملل عفت جمال پور و مریم ثابت از ایران، ماسایو یاماگوجی از ژاپن، محمدباقر صالح از سوریه و مالک ثمر الزمان از بنگلادش جوایز این بخش را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مراسم از محسن حضرتی جنگلبان نمونه با حضور علی نژاد رییس سازمان جنگلبانی و معاون صدا تقدیر شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.