سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در بازار بزرگ تهران

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در این بازار خبر داد.

 صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته وحدت اعیاد ربیع الاول در بازار بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، مولودی خوانی در مراکز مذهبی، مساجد، امامزادگان و سرا‌های محلات بازار بزرگ تهران همزمان با هفته وحدت و اعیاد ربیع الاول برگزار می‌شود.

صفری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، مولودی خوانی در بازار بزرگ تهران بعد از نماز ظهر و عصر در سرا‌های محلات، مساجد و امامزادگان این بازار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، مولودی خوانی، سخنرانی در محلات، مساجد و امامزادگان بازار بزرگ تهران با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره فرهنگی شهرداری منطقه، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 و بازار بزرگ تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.

صفری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بازار بزرگ تهران افزود: آذین بندی مساجد، امامزادگان و محلات بازار بزرگ تهران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح محلات بازار، نصب بنر‌های مناسبتی در سطح بازار از اقدامات دیگر بازار بزرگ تهران است./
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.