سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در بهمن ماه سال جاری؛

گردهمایی شاغلان رشته‌های پزشکی در کشور

معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی از بزرگترین شاغلان رشته‌های پزشکی در اولین همایش ملی جامع شاغلان رشته‌های پزشکی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، داوود امی، معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی در نشست خبری نخستین همایش علمی جامع شاغلان رشته‌های پزشکی گفت: نخستین همایش علمی جامع شاغلان رشته‌های پزشکی با همکاری انجمن‌های علمی تخصصی مراکز تحقیقاتی معتبر به همراه نمایشگاه‌های تخصصی در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. 

وی گفت: این همایش از بزرگ‌ترین گردهمایی پزشکان در سال محسوب می‌شود که برنامه‌های علمی این همایش به صورت یکجا با امتیاز ۲۶ برای کلیه مشمولان قانون آموزش مداوم است. 

وی اظهار داشت: در تاریخ فعالیت پزشکی پزشکان حتی پرستاران با ۱۲۶ رشته پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و فوق تخصص‌ها و متخصصین تغذیه، فیزیوتراپ‌ها و... و همچنین حضور ۳۰۰ نفر از هیات علمی دانشگاه‌ها به صورت فشرده که بیست درصد آن‌ها در رتبه استادی و ۲۵ درصد دانشگاهی و مابقی استادیار هستند در این همایش حضور خواهند یافت. 

معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی افزود: جدید‌ترین مطالب علمی در هر رشته پزشکی به پزشکان منتقل خواهد شد و از آنجایی که ۲۴ موسسه علمی تخصصی با در نظر گرفتن تامین محتوای آموزش حضور دارند در ۱۸۰ ساعت برنامه آموزش به شرکت کنندگان و پزشکان حاضر مطالبی در خصوص دانش‌های جدید پزشکی در زمینه تخصص خوب و اخلاق پزشکی ارائه خواهد شد. 

گفتنی است، این کنگره با حضور پزشکان عمومی اطفال، داخلی، مامایی و رشته‌های وابسته گروه بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و رشته‌های وابسته گروه جراحی و رشته‌های وابسته گروه داروسازی و رشته‌های وابسته آزمایشگاهی و رشته‌های وابسته دندانپزشکی و همچنین کارگاه تخصصی لیزر در بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.