سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تحولات سوریه/

آزادی 4منطقه در حومه حلب توسط نیروهای ارتش / هلاکت شمار زیادی تروریست

ارتش سوريه در ادامه عملیات خود علیه تروریست ها ، برخي مناطق را در حومه حلب آزاد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ نیروهای ارتش سوریه مناطق زرزور ، نقارین، تله الطعانه و المجبل را در حومه حلب به تصرف کامل خود در آورد. منابع نظامی ضمن اعلام این خبر افزودند نیروهای سوریه سرگرم خنثی کردن بمبها و مواد منفجره ای هستند که گروه های تروریستی در مناطق آزاد شده کار گذاشته اند.

ارتش سوریه همچنین به تعقیب تروریست ها و عملیات ویژه علیه آنها ادامه می دهد. بر همین اساس تعداد زیادی از تروریست ها در حملات ارتش سوریه به مواضع و انبارهای مهمات آنها در اطراف جبل الزاویه در حومه ادلب به هلاکت رسیدند. بیشتر کشته شدگان از اتباع غیرسوری هستند که از میان آنها ابومحمد الالبانی فرمانده یکی از گروه های تروریستی و اسماعیل مجلاوی و احمد بندر النایف شناسایی شده اند. 

یونا ونوس گزارشگر تلویزیون سوریه در گزارشی از عملیات ارتش علیه تروریست ها در مناطق مختلف گفت: بیست و نه تن از تروریست های گروه موسوم به جبهه اسلامی در حومه 
دمشق به هلاکت رسیدند و مواضع آنها در داریا منهدم شد و تعداد دیگری از تروریست ها نیز در عدرا البلد و محله های جوبر، قابون و مزارع عالیه در دوما به هلاکت رسیدند. 

وی افزود: تعدادی از تروریست ها نیز در حلب به هلاکت رسیدند و تسلیحات آنها در اطراف زندان مرکزی، بیانون، مرجه، صالحین، عندان، معره الارتیق و شهرک صنعتی و همچنین اطراف رسم العبود منهدم شد. نیروهای ارتش سوریه همچنین از نفوذ تروریست ها از سمت مسجد جامع حذیفه در حلب جلوگیری کردند.

نیروهای ارتش سوریه در حمص نیز از حملات تروریست ها به اهالی روستای ابوالعلایا در ناحیه جب الجراح در حومه شرقی حمص جلوگیری کردند و مواضع آنها را در محله های باب هود و الوعر و مناطق تلبیسه و سلطانیه منهدم کردند. 

نه تن از تروریست ها نیز در درعا به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز در کمین نیروهای ارتش سوریه در منطقه شیخ مسکین و مرکز پست در درعا زخمی شدند. تعدادی از تروریست ها نیز در منطقه درعا البلد به هلاکت رسیدند که از جمله آنها می توان به وائل رضوان و بشار محمود و محمود قاسم اشاره کرد. شماری از تروریست ها نیز در اطراف روستای نوی در حومه درعا به هلاکت رسیدند که برخی از آنها از اتباع غیر سوری از جمله اتباع عربستان بودند. 

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهنام
۱۳:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۲
به امید نابودی تروریستها