سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سنندج ميزبان همايش مناديان وحدت

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت پنجمین همایش استانی منادیان وحدت در روز چهاردهم ربیع الاول در سنندج برگزار می شود

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، صفی یاری گفت: همایش اول و دوم منادیان وحدت با محوریت فراخوان مقاله برگزار شد و همایش سوم با محوریت قرآن، همایش چهارم با محوریت شعر نبوی و همایش پنجم نیز قرار است این دوره با محوریت ستایشگران و مدیحه سرایان نبوی برگزار شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ادامه داد: بزرگداشت و تکریم میلاد خجسته نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان محور وحدت امت اسلامی و بزرگداشت هفته وحدت به عنوان نماد انسجام وحدت مسلمانان شیعه و سنی از مهمترین اهداف این همایش است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: پس از اعلام فراخوان توسط دبیرخانه این همایش بیش از 180 اثر از مدیحه سرایان و مولودی خوانان ارسال شد که پس از بررسی توسط داوران اهل سنت و تشیع آثار برتر در همایش منادیان وحدت که 26 دی ماه جاری مصادف با 14 ربیع الاول در سنندج برگزار می شود به نمایش در خواهند آمد.
صفی یاری افزود: با بیان اینکه مخاطبان این همایش مدیحه سرایان، مولودی خوانان و ستایشگران اهل بیت (ع) شیعه و سنی هستند، گفت: آثار ارائه شده به صورت تک نفره اجرا شده و هیچ گروهی در این همایش شرکت نمی کند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: وحدت ، منادیان ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.