سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توزیع داروهای فوریتی شمالغرب کشور توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هلال احمر این استان به زودی داروهای فوریتی مورد نیاز شمالغرب کشور را تامین و توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بهرام غیبی دیروز در هفتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هلال احمر اردبیل، تنها جمعیت در شمالغرب کشور است که موفق به اخذ مجوز توزیع داروهای فوریتی شده است.

وی، با اشاره به خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سه سال اخیر گفت: در این مدت 31دستگاه خودروی امدادی، ست نجات و آمبولانس به ناوگان امدادی هلال احمر استان اردبیل اضافه شده است.

غیبی از تجهیز هلال احمر اربیل به دستگاه ها و سگ های زنده یاب خبر داد و گفت: در سه سال گذشته همچنین دو هزار مترمربع به انبارهای امدادی، یک هزار و 500مترمربع به پایگاه های امدادی بین شهری و سه هزار مترمربع به ساختمان اداری و امدادی استان افزوده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام اینکه در سه سال اخیر بسیاری از مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان برطرف شده ، ادامه داد: هم اکنون جمعیت هلال احمر استان به یک مجموعه توانمند و مجهز تبدیل شده و در ردیف جمعیت های موفق و پیشرو کشور قرار دارد/ش.

انتهای پیام/




برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.