سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بامداد امروز در نیاوران

حادثه سقوط هولناک وزنه‌های جرثقیل بر روی خودرو و منازل مسکونی+تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط و واژگونی وزنه‌های جرثقیل ساختمانی بر روی خودرو و منازل در نیاوران خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 1:54 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از سقوط وزنه‌های جرثقیل ساختمانی در نیاوران بعد از سه راهی یاسر اطلاع یافت و بلافاصله گروه نجات 4 عازم شد.
 
وی درباره جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه جرثقیل ساختمانی در یک برج ده طبقه در حال ساخت پایه‌گذاری شده بود و زمانی که یک دستگاه جرثقیل 160 تنی دیگر برای جمع آوری و باز کردن جرثقیل مذکور عملیات را شروع کرد به علت بی‌احتیاطی وزنه‌های 5/4 تنی جرثقیل از ارتفاع بالا به داخل حیاط منزل مسکونی سقوط و روی یک دستگاه خودرو 206، خودرو کیا و یک دستگاه موتور سیکلت افتاد و خسارت فراوانی بر جای گذاشت همچنین قسمتی از دیوار منزل سرایداری نیز تخریب شده بود.  
گفتنی است قطعاتی از جرثقیل شکسته به سطح خیابان ریخته و باعث مسدود شدن خیابان شده بود.
 
ملکی خاطرنشان کرد: در پی سقوط وزنه‌ها 5 نفر از ساکنان ساختمان مجاور محبوس شده بودند که توسط نیروهای آتش نشانی به خارج منتقل شدند و همچنین راننده جرثقیل و کمک راننده و خانم میانسالی دچار جراحت و مصدومیت شده بودند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
این مقام مسئول اذعان داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و مهار جرثقیل محل را تحویل عوامل انتظامی و مالک دارند و پس از سه ساعت عملیات در ساعت 5 صبح به پایان رسید.








 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.