سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی معابر اصلی و محلات تهران قدیم

معاون حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از ایمن سازی معابر اصلی و محلات این منطقه خبر داد.

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایمن سازی معابر اصلی و محلات منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در مرحله عقد قرار داد با پیما‌نکاران است و در روزهای پایانی دی ماه سال 92 آغاز خواهد شد.  
 
محمد حسنی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح ا‌کیپ های اجرایی فنی،‌عمران وترافیک نواحی 6 گانه منطقه 12، با عملیات اجرایی خط کشی معابر و تجهیز علائم ترافیکی معابر اصلی و محلات را ایمن سازی خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ایمن سازی معابر اصلی و محلات منطقه 12 با انجام عملیات اجرایی خط کشی معابر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمد حسنی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 افزود: احداث ایستگاههای اتوبوس در تر‌مینال فیاض بخش، خیابان بهارستان، خیابان امیر کبیر، خیابان ملت، احداث ایستگاههای تاکسی در میدان محمدیه ، تقاطع سعدی و اکبا‌تان، شوش ابتدای ری، احداث ایستگاههای قطارهای چرخ لاستیکی در خیابان باب همایون و 15 خرداد با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: ایمن ، معابر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.