سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افاضلی: از نتيجه راضی بودم/بازی به بازی بهتر خواهيم شد

سرمربی تيم ملی فوتبال اميد ايران پس از تساوی برابر ژاپن در قهرمانی کمتر از 22 سال آسيا گفت اين نتيجه در ابتدای تورنمنت برای ما قابل قبول است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هومن افاضلی گفت: «در برابر تيمی سازمان يافته و جنگنده چون ژاپن چنين بازی برای تيم ايران بسيار خوب بود. به ويژه اينکه تيم برای اولين بار با اين ترکيب بازی می کرد. فکر می کنم اين شروع خوبی برای ما بود و نمايش در هر 2 نيمه نشان می دهد که می توانيم روی اين تيم حساب کنيم. تيم ايران برای تساوی به ميدان نيامده بود و قصد داشتيم ژاپن را شکست دهيم و ژاپن هم برای پيروزی بازی می کرد. به همين دليل بازي بسيار باز و هجومی بود.»

به گزارش پايگاه ای اف سی از مسقط، ماکوتو تگوراموری سرمربی تيم اميد ژاپن نيز گفت: «اين بازی سخت اما بازی بود و هر 2 تيم گل های زيادی به ثمر رساندند يا دريافت کردند. با در نظر گرفتن تدارک کم برای اين مسابقات، تيم ژاپن توانايی خود را برای به ثمر رساندن گل هار پرتعداد در يک بازی به نمايش گذاشت و به نظر من اين نشانه مثبتی است. درباره گل هايی که دريافت کرديم ما نياز به رفع نقاط ضعف و نقايص خط دفاعي داريم. بازيکنان من از اين تساوی راضی نيستند و تيم بازی به بازی پيشرفت خواهد کرد. سرمربی تيم ايران مدعی شد که اين تيم تيم ب اميد ايران است اما من فکر اصولا نمی کنم اينگونه باشد.»
انتهای پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.