سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بوکس استان اصفهان:

می‌توانیم سکوهای نخست بوکس کشور را کسب کنیم

سرمربی تیم بوکس استان اصفهان گفت: با روندی که بوکس استان دارد، به طور حتم در رقابت‌های سال آینده می‌توانیم یکی از سکوهای اول تا سوم کشور را کسب کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،سیروس سلحشور اظهار کرد: بوکسورهای اصفهانی تمرینات سختی را طی چند ماه اخیر داشتند و در حال حاضر تمرینات را بر مبنای ریکاوری گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای شجاعی و البندی بوکسورهای ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم، توانستیم عنوان پنجم رقابت‌های مشت‌زنی قهرمانی کشور را کسب کنیم.

سرمربی تیم بوکس استان اصفهان ادامه داد: با روندی که بوکس استان دارد، به طور حتم در رقابت‌های سال آینده می‌توانیم یکی از سکوهای اول تا سوم کشور را کسب کنیم.

وی با اشاره به بوکسورهای نوجوان و جوان اصفهانی تاکید کرد:  سرمایه‌گذاری خوبی در این بخش انجام ‌شده، اما باید کار بیشتری در این مورد صورت گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی بوکس استان باشیم.

سلحشور اضافه کرد: آقای پور شجاعی بوکسور اصفهانی تیم ملی در کمال تأسف دو هفته قبل از رقابت‌های قهرمانی کشور مصدوم شد و نتوانست در مسابقات شرکت کند، اما از لحاظ کیفی و کمی سایر بوکسورهای استان در وضعیت خوبی به سر می‌برند و در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور که در حدود 2 ماه پیش در کرج برگزار شد، عنوان پنجم را پس از حدود 12 سال کسب کردیم.

وی گفت: در صورتی‌ که کمک‌های آقای رمضان‌پور و شفیعی رئیس و دبیر هیئت بوکس استان اصفهان نبود، همین رتبه را نیز کسب نمی‌کردیم و درعین‌حال باید بگویم لیاقت این رشته در کشور بیش از مقام پنجم است.

سرمربی تیم بوکس استان اصفهان در ادامه به ملی‌پوشان بوکس استان اشاره کرد و افزود: آقای محمدعلی شهیدی و مسلم مقصودی از بوکسورهای ملی‌پوش استان هستند.

وی اضافه کرد: مسئولان هیئت همان طور که تاکنون زحمت‌کشیده‌اند، تلاش کنند سال آینده محیط آرامی را برای بوکسورهای اصفهان آماده کنند و در این صورت قول می‌دهم سال آینده یکی از سکوهای اول و دوم را کسب کنیم.

سلحشور در ادامه به وضعیت مالی استان اشاره و تصریح کرد: وضعیت مالی بسیار افتضاح است و حمایتی هم اگر شده است از جیب شخصی رئیس هیئت بوده است.

وی گفت: ماه‌های اردیبهشت و خرداد هر سال رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و تا آن زمان رقابت خاصی نداریم.

سرمربی تیم بوکس استان اصفهان ادامه داد: به دلیل نبود شرایط مناسب، شهرهای مختلف از میزبانی رقابت‌های کشوری انصراف دادند که در کمال تأسف همین تعویق مسابقات منجر به آسیب‌دیدگی بوکسورهایمان شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، بوکس ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.