سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبي/

طرح هادی روستای "قلعه‌زری" خراسان‌جنوبی نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تا‌کنون برای اجرای طرح هادی روستای قلعه‌زری 257 میلیون تومان هزینه شده و 500 میلیون دیگر نیز نیاز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر آسمانی مقدم، در بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرح هادی روستای معدن قلعه زری گفت: برای اجرای طرح‌های هادی روستایی این استان هفت میلیارد تومان در سال جاری پیش بینی شده که از این میزان تاکنون تنها 10 درصد اختصاص یافته است.

وی افزود: طرح هادی روستای معدن قلعه زری شهر خوسف از سال 86 آغاز شده که با افتتاح این طرح 403 خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، سکونت یک هزار و 545 نفر در این روستا خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح هادی روستای معدن قلعه زری از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: تاکنون 257 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن به 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

آسمانی مقدم، انجام 13 هزار مترمربع زیرسازی، 11 هزار مترمربع آسفالت و 2 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح ذکر کرد.

وی با اشاره به واگذاری زمین در سطح روستا اظهار کرد: پس از تملک زمین در محدوده طرح روستایی، نقشه برداری و تفکیک زمین‌ها به واجدین شرایط زمین واگذار می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: سکونت دائم افراد در روستاها و عدم داشتن مسکن مناسب در روستاها از جمله شرایط واگذاری زمین به این افراد است.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.