سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مشکل بیکاری در فیروزکوه به زودی برطرف می شود

مدیر جدید شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه گفت: با اجرایی شدن فاز دوم توسعه این شهرک، مشکل بیکاری بطور کامل در فیروزکوه برطرف می شود.

ˈسجاد باشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: اولویت نخست وی در بدو به دست گرفتن سکان هدایت شهرک صنعتی علیدره، اجرایی کردن فاز دوم توسعه این شهرک به وسعت 500 هکتار است.

وی تصریح کرد: انجام این مهم که عملیاتی کردن آن چند روزی است آغاز شده و با استقرار واحدهای جدید صنعتی، جلب و جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جدید در منطقه، مشکل بیکاری از فیروزکوه رخت برخواهد بست.

لازم به ذكر است؛ باشی که پیش از این به عنوان مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، عضو گروه نظارت اداره کل راه آهن استان تهران و کارشناس معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان تهران مشغول فعالیت بوده، حدود یک ماه است که به عنوان مدیر شهرک صنعتی علیدره منصوب شده است.

شهرک صنعتی علیدره دارای 120 واحد صنعتی است که 32مورد آنها فعالیت دائم دارند و 350 نفر در آنها به طور مستقیم اشتغال بکار دارند.

این شهرک در دو کیلومتری شمال شرق فیروزکوه قرار دارد و با بهره برداری از فاز دوم این شهرک، 500 هکتار به وسعت این مجموعه اضافه خواهد شد./ش



برچسب ها: بیکاری ، فیروزکوه ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.