سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نیروهای امدادی هلال احمر دماوند در محورهای هراز و فیروزکوه مستقر شدند

با تداوم بارش برف و کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه، علاوه بر آمادگی کامل پایگاهها دو اکیپ کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این محورها مستقر و در آماده باش کامل قرار دارند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان این مطلب افزود: دو اکیپ امدادگر شامل دو دستگاه پیکاپ و دو دستگاه آمبولانس برای رهاسازی گرفتاران در برف و کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه مستقر و در حال آماده باش کامل بسر می برند.

حمید فرهادی با بیان به ادامه بارش ها در محورهای یاد شده گفت: تاکنون حدود هشتاد خودرو و 20 خانواده گرفتار در برف و کولاک رهاسازی و با کمک نیروهای امدادی به راه خود ادامه دادند.

وی از توزیع مواد غذایی کنسروی و پتو به مسافران خبر داد و گفت: با توجه به تداوم بارش برف و کولاک در محورهای یادشده رانندگان از سفر به مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

فرهادی از مسافران خواست در صورت ضرورت و اقدام به سفر در تجهیز خودروهای خود به زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن و دیگر لوازم ضروری و گرمایی و قطعات مورد نیاز خودرویی اقدام کنند.

وی افزود: نیروهای پلیس راه با تلاش بسیار در کمک رسانی به رانندگان، از تردد خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی باشند، ممانعت می کنند./ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.