سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

با مخربان به اراضی کشاورزی قاطعانه برخورد می شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم با مخربان به اراضی ملی و کشاورزی بشدت برخورد می شود.

ˈمهدی مهاجرˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اینکه پردیس از شهرستان های جدیدالتاسیس استان تهران است، گفت: تمامی دستگاهها ضرورت دارد با پیگیری کامل، به افراد سودجو امکان دست اندازی و تخریب اراضی ملی را ندهند.

فرماندار پردیس اظهارکرد: متاسفانه حدود 200 آرای دادگستری و کمیسیون مربوطه که بیشتر آنها مرتبط به امور آب بوده، در حال پیگیری است.

وی با گلایه از امور آب استان تهران گفت: نحوه کار باید برنامه ریزی شده و در چارچوب قانون باشد.

مهاجر بیان کرد: بعضی از مسوولان با استفاده از احکامی که در اختیار دارند بدون هماهنگی و در نظرگرفتن مسایل سیاسی و اجتماعی اقدام به تخریب هایی به صورت گزینشی می کنند.

فرماندار پردیس افزود: ویلاهایی که کمتراز یک سال از احداث آن می گذرد، تخریب نشده است، ولی خانه هایی با 40 سال قدمت تخریب می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس از تهران انتزاع شده است، افزود: هر گونه اقدامی باید با نیابت قضایی شهرستان پردیس صورت بگیرد و غیر از آن خلاف قانون است.

مهاجر با بیان اینکه در شهرستان پردیس اقدامات جهت پیشگیری از تصرف اراضی بطور جدی آغاز شده است، افزود: شرکت عمران پردیس پرونده های بسیاری در جهت تصرف و شکایت افراد تشکیل داده است.

وی با گلایه از تقسیم اراضی توسط افراد سودجو در بومهن گفت: آنان بدون مجوز شهرداری بومهن اراضی را به قطعات کوچک تقسیم کرده اند./ش



برچسب ها: اراضی ، کشاورزی ، تخریب ، ویلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.