سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای گروه ققنوس تئاتر در مسکو؛

گروه "ققنوس تئاتر" بندر لنگه با 2 نمایش آماده اجرا در روسیه است

نمایش‌های " من خدا را دوست دارم" و"جای پالی خالی" در مسکو برای اجرای عموم به روی صحنه می‌رود.

"امین سالاری" کارگردان و سرپرست گروه "ققنوس تئاتر" بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: گروه ققنوس تئاتر بندر لنگه بنا به دعوت دانشگاه دولتی "میخائیل مشولوخوف" روسیه برای اجرای عمومی در مسکو دو نمایش درحال آماده شدن برای سفر به این کشور است. 

وی در ادامه افزود: گروه ققنوس تئاتر با دو نمایش "من خدا را دوست دارم" و "جای پای خالی" که هردو نمایش نوشته "حسین ابراهیمی" بوده و بازیگران هردو نمایش نیز تقریبا مشترک هستند 7 بهمن ایران به قصد مسکو ترک می‌کند و از 10 تا 20 بهمن در سالن تئاتر شهر اوفا، به روی صحنه می‌روند. 

سرپرست گروه ققنوس تئاتر عنوان کرد: با همکاری دبیرخانه بین‌المللی خلیج فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان و شهرداری بندر لنگه که هر 3 سازمان حامیان مالی گروه هستند، هزینه‌ی سفر به این کشور تأمین شده است و گروه با آمادگی کامل آماده سفر به روسیه و اجرای نمایش‌هاست. 

"امین سالاری" در پایان اظهار داشت: اجرا عمومی گروه در روسیه درحالی به روی صحنه می‌رود که نمایش جدید ما با یک سال تمرین از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره تئاتر فجر تأیید نشده و هیچ حمایتی در ایران صورت نگرفت. 

وی همچنین تصریح کرد: ما در تهران هیچ اجرای عمومی نداشته‌ایم ولی کشورهای دیگر برای اجراء از ما دعوت می‌کنند و این امر موجب تأسف من و گروه ققنوس تئاتر بندر لنگه برای فضای تئاتری کشور است.
 
انتهای پیام/  اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.