سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

"شفیعی" در 60 مرحله درساز برنجی بادی دمید

کتاب "دمیدن درساز برنجی بادی" سروده "کمال شفیعی" در آینده نزدیک از دریچه انتشارات "نیماژ" وارد بازار کتاب می‌شود.

"کمال شفیعی"، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرکاری خود در روزهای اخیر افزود: کتابی با عنوان "دمیدن درساز برنجی بادی" را برای نو شدن فضای تلفیقی اشعار بلند و کوتاه خود آماده کرده و در اختیار انتشارات "نیماژ" قرار دادم.
 
وی گفت: کتاب "دمیدن درساز برنجی بادی" شامل 60 قطعه شعر بوده که در فضایی کاملا جدید و نو به انعکاس موضوعات عاشقانه و اجتماعی درفضای سراسر احساس ادبی می‌پردازد.
 
به گفته این نویسنده کتاب "دمیدن درساز بادی برنجی" تا قبل از عید نوروز سال 1393 به همت انتشارات "نیماژ" روانه بازار کتاب می‌شود تا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.
 
شفیعی در ادامه صحبت‌های خود از کتابهای دوگانه‌ای با عناوین "تب رسیدن" و "یاس کوچک حیات" نیز نام برد و اظهار داشت: این دو کتاب را در فضای شعر سفید نوجوان سروده‌ام.
 
این شاعر تصریح کرد: کتاب "یاس کوچک حیات" شامل 40 قطعه شعر سپید کوتاه بوده و سعی دارد تا به موضوعات حکمت و اندیشه نوجوانان امروز و انتقال خلاقانه و غیرمستقیم ارزشها و توجه به مفاهیمی چون خانواده و میل به رشد نوجوانان بپردازد.
 
شفیعی یادآور شد: امروزه با توجه به شکل‌گیری هرچه بیشتر فضای دیجیتال و کم‌رنگ شدن مفهوم خانواده، انتقال ارزش چنین مفاهیمی به نوجوانان الزامی است.
 
وی افزود: کتاب‌های "تب رسیدن" و "یاس کوچک حیات" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان خود ارائه می‌شوند.
 
شفیعی خاطرنشان کرد: کتابهای چهارگانه شعر کودک با عناوین "ابرها مسافرند"، "هر گلابی؛ یک چراغ"، "گربه یک مهندس است" و "مورچه‌های پاپتی" هم در آینده نزدیک از دریچه انتشارات "سوره مهر" به بازار کتاب و رود پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/  اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.