سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور؛

حسین هژبری به عنوان فرمانده بسیج فرهنگیان معارفه شد

طی مراسمی، «حسین هژبری» به عنوان فرمانده بسیج فرهنگیان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با حضور وزیر و برخی مسئولان این وزارتخانه و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم محمد بنیادی مسئول سابق مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش تودیع و حسین هژبری معاون سابق پرورشی این وزارتخانه به عنوان مسئول جدید معارفه شد.

محمد بنیادی در این مراسم ضمن تشکر از حضور بسیجیان کشور در جنگ نرم اظهار داشت: بسیجیان فرهنگ‌سازان و فرهنگ‌نویسان و صاحبان قلمی هستند که بعد از سالیان متمادی توفیق بارنشستن خدمات بیشتر آنها در کشور مهیا شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص واژه بسیج افزود: بسیجیان چه نامدار و چه بی‌نام اگر قلبشان با عنوان بسیج باشد بهترین حرکت را انجام می‌دهند برای اینکه به صورت رسمی و نه اسمی، بسیجی هستند.

فرمانده سابق مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: بنده از تمامی بسیجیانی که در این مدت 3 الی 4 سال بر اساس وظایف محوله خدمات بسیاری انجام دادند، قدردانی می‌کنم.

در ادامه این مراسم، شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور ضمن تبریک ایام ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: دو نهاد مقدس تعلیم و تربیت و بسیج فصل مشترکی با یکدیگر دارند و اسباب این تقدس ما را متوجه وظایف و مسئولیت‌هایی می کند.

وی با اشاره به آخرین پیام امام راحل(ره) در 9 آذر سال 67 بیان داشت: تأکید می‌‌کنم که غفلت از بسیج، افتادن در دام دو ابرقدرت را به دنبال دارد و زمانی که نگاه می‌کنیم در طول تاریخ چه قبل و چه بعد از شکل‌گیری انقلاب همه به نوعی به حضور بسیجیان در صحنه اذعان دارند.

وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه ایران در صحنه بین‌المللی،‌ می‌بینیم در کشورهای همسایه نیز هر جا که تفکر بسیجی حاکم شده است این تفکر سرچشمه بسیاری از حقایق و حرکت‌ها می‌شود.

رمضانیان تصریح کرد: انتخاب مسئول جدید بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیریم که در کنار این سمت مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز هستند که امیدواریم بتوانیم در این اوضاع و احوال، نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

وی ضمن اعلام آمادگی هر گونه کمک و همیاری و استفاده از ظرفیت بسیج به نهاد تعلیم و تربیت، گفت: بنده بارها به وزیر و مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده‌ام که برای بازکردن گره‌ها و برطرف کردن مسائل و مشکلات این دستگاه و همچنین برای پیشبرد این نهاد تعلیم و تربیت آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه با همین نگاه بسیجی این خیمه را با عزم و اراده به سوی اهداف پیش‌می‌برند، گفت: از آقای بنیادی نیز به عنوان مشاور در امور فرهنگی و حوزه قرآن و عترت استفاده می‌شود.

در ادامه این مراسم حسین هژبری مسئول جدید بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار داشت: این توفیق نصیب بنده شده است که مدیر مدرسه عشق شده و خادم مکتب شهیدان و شاهدان گمنامی که پیروانش بر گلدسته‌های آن اذان بشارت و شهادت می‌دهند، باشم.

وی افزود: افتخار می‌کنم که کفش‌دار ارزشمندترین افراد جامعه باشم و کفش بسیجیان این راه مقدس را جفت کنم که به تعبیر مقام معظم رهبری بسیجیان ارزشمندترین افراد جامعه هستند.

هژبری عنوان کرد: آن جایی که می‌تواند تمام بخش‌ها و معاونت‌های این دستگاه را مانند برکه به حرکت درآورده و به هم متصل و به ساحل مقصد برساند، همین تفکر بسیجی است.

وی تصریح کرد: محصولات تفکر بسیجی، همدلی، همفکری، هم‌افزایی، همیاری و همکاری است که این موارد نیاز مجموعه‌های بزرگی چون دستگاه وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، بسیج ، هژبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.