به گزارش حوزه رادیو تلویزیون
باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد، كارشناسان اقتصادي و اجتماعي معتقدند كه وقتي يك كالاي تجاري با برند ويژه خود در بازارهاي مصرف موجب جلب اعتماد خريداران ميشود، در واقع باعث وفاداري مصرفكنندگان به تداوم خريد آن كالا شده است. بنابراين اعتماد به يك برند به معناي وفاداري به كالاي توليد شده و ابزار مناسبي براي تداوم تقاضاي خريد آن ميباشد.
پرويز درگي نويسنده كتاب در برنامه حضور دارد و در مورد كتاب توضيحات كافي را در اختيار شنوندگان محترم قرار ميدهد.
"كتب اقتصادي" شنبه ، يكشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 21:55 از شبكه اقتصاد موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش ميشود.
انتهای پیام/ اس