سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سابق پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی:

انعقاد 55 پروژه‌ی برون سازمانی طی مدت 4 ساله

انعقاد 55 پروژه ی برون سازمانی با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال طی مدت 4 سال ریاست پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی محقق شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ؛منصور انبیاء رئیس سابق پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی در مراسم تودیع و معارفه‌ی خود که در سالن همایش‌های این پژوهشگاه برگزار شد، طی سخنرانی گفت:‌ این پژوهشگاه از چهار بخش پژوهشکده‌ی محیط زیست و فناوری پاک، پژوهشکده‌ی توسعه ی فرایند های شیمیای و پژوهشکده مهندسی نفت تشکیل شده که طی مدت تقریبا 4 ساله‌ی ریاست خود باید بگویم که رشد اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه، افزایش زیادی داشته، چنانچه 11 استاد جوان طی این مدت به اساتید این پژوهشگاه اضافه شده است.

وی به انعقاد قراردادهای اجرایی اشاره کرد و گفت: 55 پروژه‌ی برون سازمانی با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال و پیش برد فرآیند اخذ 29 پروژه با اعتبار تقریبی 22 میلیارد ریال و پذیرش دانشجویی پژوهش محور از حوزه‌ی کاربرد مطابق با طرح‌های پژوهشی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته بوده است.

انبیا تصریح کرد: ظرفیت فعالیت‌ها در حوزه‌ی وزارت دفاعی و نفت و پژوهشی و انعقاد قرارداد های صنعتی که مستقیما با صنعت در ارتباط است، از جمله دیگر فعالیت‌ها طی این دوره بوده است.

وی در ادامه افزود: در بخش دارویی نیز 14 طرح دارویی به صورت پایان نامه و تولید 4 قلم دارو و مواد موثر دارویی از دیگر فعالیت‌های این پژوهشگاه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نمودار مقالات ISI از سال 2005 تا سال 2013 نشان دهنده‌ی آن است که طی این مدت 75 مقاله به تعداد مقالات این پژوهشگاه اضافه شده است.

همچنین تحقق صنعت راه بردی و ایجاد دو مرکز پژوهشی با عناوین طراحی و ساخت پژوهشگاه آزمایشگاهی و مرکز پژوهش و تولید مواد شیمیایی از دیگر فعالیت‌های این پژوهشگاه این چند سال بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پژوهشگاه ، انعقاد ، دارو ، قلم ، صنعت ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.