سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سازمان "هواپيمايي كشوري" به كشورها و شركت‌هاي غربي

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: اگر كشورها و شركت‌هاي غربي مطابق اصول شناخته شده بين المللي در حوزه ايمني هوانوردي به تعهدات خود عمل نكنند، برابر مقررات با آن‌ها برخورد مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، دكتر عليرضا جهانگيريان با اعلام اين موضوع بيان داشت: بر اساس تعهدات متقابل شركت‌هاي غربي موظف به ارائه خدمات مرتبط با ايمني پرواز هستند كه متأسفانه در مواردي تعلل مي‌كنند و ما در سازمان هواپيمايي كشوري بر اساس وظايف ملي و بين المللي  در چنين مواردي اقدامات قانوني را انجام دهيم و در صورت لزوم جزئيات اقدامات غير قانوني آنها را اعلام خواهيم كرد.

وي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري به منظور جلوگيري از تضييع حقوق مسافران و رعايت پروتكل‌هاي ايمني بين‌المللي به  صورت جدي به شركت‌هايي كه در ارائه خدمات تعهد داده‌ شده تعلل كنند هشدار مي‌دهد كه تحت هيچ شرايط  اين قصور را نمي‌پذيرد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در پايان افزود: امضاي معاهدات بين المللي طرفين را مكلف به رعايت بندهاي آن مي‌كند و ما در سازمان هواپيمايي كشوري موظف به نظارت بر حفظ ايمني پروازها هستيم و در اين راه از تمام ظرفيت‌هاي قانوني بهره خواهيم گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، هواپیمایی ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.