سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فعالیت 430 واحد صنایع فلزی، فولاد و قطعه‌سازی در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور هم اکنون دارای بیش از 430 واحد صنایع فلزی، فولاد و قطعه سازی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عسگری از برگزاری دهمین تورصنعتی سال‌جاری صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی این استان در خوزستان خبر داد و افزود: این تور صنعتی با حضور بیش از 30 نفر از مدیران و متخصصان صنعت فولاد مستقر در شهرک های صنعتی استان در قالب بازدید از واحدهای صنعتی فولاداکسین، فولاد پایا، ماشین‌سازی تاشا و یکی از دکل‌های حفاری چاه نفت برگزار شد.

وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور هم اکنون دارای بیش از 430 واحد صنایع فلزی، فولاد و قطعه‌سازی است.

عسگری گفت: با توجه به مرزی بودن استان‌های آذربایجان‌شرقی و خوزستان، تعاملات ارزنده‌ای را می‌توان برای ایجاد بازار مشترک برای تبادل فناوری و گسترش تولید داخلی و صادرات انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری تورهای صنعتی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با ابلاغ برنامه اجرای تورهای صنعتی به استان‌ها، توانسته است پل ارتباطی ارزنده‌ای بین صنعتگران شهرهای مختلف برای آشنایی با توانمندی‌های یکدیگر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای تولید ملی، ایجاد کند.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی صنعتگران با توانمندی‌های تولید و صنعت سایر استان‌های کشور، تبادلات فنی و اقتصادی و تجاری و بازاریابی، فروش کالا، خدمات، خرید مواد اولیه و تجهیزات انجام می‌شود.

عسگری افزود: برگزاری تورهای صنعتی فرصتی مناسب را برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی صنعتگران به وجود آورده است./س

برچسب ها: فعالیت ، صنایع ، فلزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.