سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه وشهرسازی به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

شرط و شروط "راه آهن" برای شناورسازی نرخ "بلیت"/کاهش مسافت مسیر‌ها تا 2.5 ساعت

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: راه آهن برای شناورسازی نرخ بلیت‌های قطار با شرکت‌های خصوصی شرط‌های بسیاری از جمله افزایش امکانات و سرعت قطار‌ها گذاشته است.

  به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شناورسازی نرخ بلیط‌های قطار صورت گرفته است، گفت: اختلاف قیمت بلیط‌ها در برخی از مسیر‌ها در زمان‌ها حاکی از شناورسازی قیمت‌ها است. 

وی در ادامه افزود: قیمت بلیط‌های قطار‌ها مربوط به شرکت‌های خصوصی است و وظیفه راه آهن تنها ریل گذاری است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: متقاضیانی که بلیت‌ها را در ساعات خلوت و روزهای عادی تهیه کنند می‌توانند بلیت را با نرخ ارزان‌تر تهیه کنند. 

مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه شرط قبول راه آهن برای شناورسازی نرخ بلیط افزایش کیفیت امکانات است، گفت: شرکت‌های خصوصی باید سرعت قطار‌ها را افزایش دهند و کیفیت امکانات خود را ارتقا دهند. 

آقایی در ادامه اظهار داشت با شناور سازی نرخ بلیت‌ها ساعات حرکت قطار‌ها بین دو تا دو ونیم ساعت در برخی از مسیر‌ها از جمله به تهران کاهش یافته است. 

وی در ادامه یادآور شد: قطارهایی که از نظر فنی سالم باشند می‌توانند سرعت خود را افزایش داده و مسافت را تا دو ونیم ساعت کاهش دهند. 

آقایی در ادامه توضیح داد: حضور پزشک در قطار و اضافه شدن نهار به قطارهای پردیس و افزایش امکانات عصرانه و صبحانه در قطار‌ها از جمله مزایای شناورسازی نرخ بلیت‌ها است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تشویق سرمایه گذاران و بخش خصوصی به حمل و نقل ریل از جمله برنامه‌های راه آهن است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شرط ، راه آهن ، نرخ ، بلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.