سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کوچکترین کوتاهی نسبت به معارف دینی و مهدویت پذیرفتنی نیست

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه نباید کمترین کوتاهی نسبت به معارف اسلام و مهدویت از سوی هیچ شخص و مقامی صورت گیرد تاکید کرد: اگر کسی چنین کند گناهی بزرگ را مرتکب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در گردهمایی بزرگ دانشجویان مهدی یاور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) بیان کرد: امروز در یک شرایط خاص تاریخی قرار گرفته‌ایم و جبهه باطل تمام قد در برابر اسلام ناب صف آرایی کرده است.


وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای نابودی و حذف این دین مبین و آسمانی تصریح کرد: امروز سایت‌های و شبکه‌های سخن پراکنی سرشار از مطالبی علیه دین اسلام است و اوج عداوت و دشمنی آنها را شاهد هستیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در طرف دیگر اسلام ناب محمدی با محوریت ایران اسلامی شکل گرفته است بیان کرد: با وجود همه توطئه‌ها ایران با رهبری‌ مقام عظمای ولایت در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان معترف هستند که ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده است بیان کرد: ایران در عرصه نبرد اسلام با استکبار همواره پیروز بوده است و خود غربی‌ها نیز به این پیروزی معترف هستند.

رحیمیان با اشاره به شکل گیری جنگ نیابتی با حضور جریان‌های وابسته به آمریکا و اسرائیل در کشور سوریه تصریح کرد: ایران اسلامی اراده کرده که سوریه به عنوان یکی از حلقه‌های مقاومت باقی بماند و چنین نیز شده است.

وی حرکت زیر چتر ولایت فقیه را موجب پیروزی دانست و بیان کرد: مردم امروز ایران بهتر از مردم عصر پیامبر(ص) و امام علی(ع) و امام حسین(ع) هستند و جوانان غیور با تکیه بر قوای مقاومت و بصیرت از انقلاب خود در شرایطی دفاع می‌کنند که امام را درک نکردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران یادآور شد: با این وجود جوانان ایرانی به درک هدف و راه امام رسیده‌اند و تجلی حرکت و پیروی از ایشان را در پیروی از ولایت می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه نباید کمترین کوتاهی نسبت به معارف اسلام و مهدویت از سوی هیچ شخص و مقامی صورت گیرد تاکید کرد: اگر کسی چنین کند گناهی بزرگ را مرتکب شده است.

رحیمیان با اشاره به اینکه همه باید در راستای تثبیت نظام و تقویت مبانی دینی گام بردارند تصریح کرد: کسانی که بخواهند قوانین و احکام اسلامی را با قلم‌های ننگین زیر سئوال ببرند بدانند که طبق گفته قرآن جنایت کار بوده و به عذاب الهی گرفتار می‌شوند./س
برچسب ها: قم ، تولیت ، جمکران ، معاف ، دینی ، مهدویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.