سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تملک املاک معارض خیابان‌های بهرامی و زندیه در جنوب غرب پایتخت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18، از ضرورت تملک املاک معارض خیابان‌های بهرامی و زندیه در این منطقه خبرداد.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اجرای طرح تملک املاک معارض خیابان‌های بهرامی و زندیه در منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی‌وعمران شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:  براساس دستورالعملی از شهردار منطقه 18 ضرورت آماده باش تمامی حوزه‌های اجرایی به منظور تملک املاک معارض خیابان‌های بهرامی و زندیه به معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه ابلاغ شد. 

رحمانی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت فنی‌وعمران شهرداری منطقه 18، حوزه‌های اجرایی به منظور تملک املاک معارض خیابانهای بهرامی و زندیه همکاری و مشارکت دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری نشست شورای معاونان به منظور تملک املاک معارض خیابانهای بهرامی و زندیه با حضور شهردار منطقه 18، آماده باش حوزه‌های اجرایی به منظور تملک املاک معارض خیابانهای بهرامی و زندیه از اقدامات اجرایی این طرح است. 

رحمانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: آماده باش اکیپ‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در معابر محلات منطقه 18، تکمیل طرح‌های احداث دو بلوار و شریان مهم ترافیکی 76 متری هشید بروجردی (سعیدآباد) و 45 متری شهید هاشمی(بهار) از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: شهردار ، املاک ، تملک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.