سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مجلس یار شاطر دولت است نه بار خاطر

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس یار شاطر دولت هستند نه اینکه بخواهند بار خاطری بوده و در مسیر حرکتی دولت ایجاد رخنه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال‌الدین پیرمؤذن در جلسه شورای اداری استان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت اظهار داشت:‌ ائمه اطهار (ع) ما را جز به محبت و گذشت به عنوان مرام ارزشمند خود به چیز دیگری دعوت نکردند که تبلور این محبت، گذشت و حرکت در مسیر ایثارگرانه را در اقدامات مناسب استاندار اردبیل و معاونان پرتلاش او شاهد و ناظر هستیم.

وی گفت: خداوند را شاکر هستیم که با توجه دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور پرتلاش با کفایت‌ترین شخصیت به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شده و ما شاهد تغییر نگرش در دیدگاه مدیران و مسئولانی هستیم که برای خدمت به مردم آستین بالا زده‌اند.

پیرمؤذن در ادامه خاطر نشان کرد: در عصر دانایی باید این تغییر نگرش‌ها به سمتی باشد تا با قدر دانستن ظرفیت‌های موجود بتوانیم جایگاه استان اردبیل را ارتقا و اعتلا داده و روز به روز نیز بر دامنه آن بیفزاییم.

وی افزود: هیچ شایستگی ندارد که اردبیل با داشتن ظرفیت معدنی پرلیت کارخانه فرآوری آن را در استان فارس یا یزد شاهد باشیم در حالی که ما می‌توانیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه موفق عمل کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: با جلب مشارکت مردم و توجه به خواسته و مطالبه تمام گروه‌های سیاسی و جریانات قانونی کشور می‌توانیم این توانمندی‌ها را بروز و ظهور داده و شاهکار مدیریت نیز بر این است که از همه این ظرفیت‌ها استفاده کند.

پیرمؤذن ادامه داد: انتظار می‌رود در دولت جدید مهارت‌ها جای ارادت‌ها و شایستگی‌ها جای وابستگی‌ها را بگیرد و بهتر از هر زمان دیگر بتوان کارها را به پیش برد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مجلس ، یار ، شاطر ، دولت ، است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.