سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ همزمان با سراسر کشور:

آغاز جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرکرد

چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور خانواده معظم شهداء و جمعی از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در سینما بهمن شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاحیه این جشنواره، یاد و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات کربلای 5، شهدای قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه 56 و خاطره دانشمند هسته ای، شهید احمدی روشن را گرامی داشت.

سید عبدالرحیم موسوی، با بیان اهداف جشنواره مردمی فیلم عمار، افزود: این جشنواره تا 19 بهمن به مدت یک ماه و با هدف بصیرت افزایی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، از اکران 50 فیلم برتر جشنواره در 500 نقطه این استان خبر داد و گفت: سالن های اجتماعات و سینما، مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج، آموزشگاه ها و حتی منازل شهدا، محل نمایش فیلم های جشنواره مردمی عمار در مدت یک ماه برگزاری جشنواره است.

موسوی، با اشاره به سالروز عملیات پیروزمند کربلای 5 و ایام شهادت شهید احمدی روشن، اجرای این جشنواره را کاملاً مردمی و در راستای مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تعالی بصیرتی و معنوی جامعه عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.