سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/ تا پایان امسال:

ارتقای بنزین تولیدی پالایشگاه لاوان به یورو 4

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان گفت: در صورت تصویب مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش،کیفیت بنزین تولیدی این پالایشگاه به بنزین یورو 4 تا پایان امسال ارتقا می یابد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس دادور افزود: تولید بنزین یورو ٤ از واحد قدیمی پالایشگاه لاوان به زودی آغاز می شود .

وی تصریح کرد: اکنون روزانه یک میلیون و 30 هزار لیتر بنزین با اکتان 87 (یورو 2) در واحد قدیمی پالایشگاه لاوان تولید می شود .
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان گفت: برای اجرای این طرح، تاسیسات قدیمی برای تعویض کاتالیست از مدار خارج و پس از ١٠ روز دوباره راه اندازی و بهره برداری می شود .
دادور افزود: تاسیسات جدید بدون قطع حتی یک لحظه تولید بنزین ،جایگزین تاسیسات قبلی می شود .
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان گفت : طرح افزایش کیفیت بنزین تولیدی در واحد قدیمی پالایشگاه لاوان با استاندارد یورو 4 اکنون آغاز شده است و تا پایان بهمن پایان می یابد .

در سال های اخیر طرح افزایش ظرفیت و بهینه سازی شرکت پالایش نفت لاوان در دستور کار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور اجرا شدکه بخش بزرگ آن تاکنون بهره برداری شده است .
اکنون پالایشگاه نفت لاوان با ظرفیت پالایش ٦٠ هزار بشکه نفت خام روزانه نزدیک به دو میلیون و ١٠٠ هزار بشکه بنزین یورو ٢ و یورو ٤ و 600 هزار لیتر نفتا تولید می کند./س
انتهای خبر/

برچسب ها: ارتقای ، بنزین ، تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.