سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت‌‌های سریالی از آرایشگاه‌های زنانه/ جاسازی جواهرات در پاندول ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق زن حرفه‌ای در طی هفته گذشته در شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ خالقی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال سرقت طلا و زیورآلات در آرایشگاه زنانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران کلانتری 15 یزد پس از طرح شکایت‌های متعدد در این زمینه با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی خانم سابقه‌داری به نام "ط.ع" 29 ساله شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: پس از دستیگری، وی در بازجویی ماموران کلانتری منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد که به این موجب متهمه به همراه پرونده مطروحه به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی محرز شد سارق با شیوه‌ای خاص به طوری که مشتریان متوجه نمی‌شدند سرقت‌ها را انجام می ‌داد و در طی بازرسی از آرایشگاه و محل سکونت متهمه مقادیری طلا شامل 2 عدد گردنبد، 4 حلقه انگشتر و 2 جفت گوشواره طلا که توسط همسر متهمه به طرز ماهرانه‌ای در پاندول استوانه‌ای ساعت دیواری منزل جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد: انگیزه سارق در ارتکاب سرقت کسب مال نامشروع برای تامین مخارج پرهزینه و تجمل‌گرایی بود که متهمه پس از تحقیقات و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.